خدمات

صندوق سرمایه گذاری

ترنج به عنوان مدیر صندوق سرمایه‌گذاری سهامی قابل معامله (ETF) سرو سودمند مدبران، در شرف راه اندازی صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت قابل معامله (ETF) خود بوده و در آینده نزدیک پذیره نویسی را آغاز می‌نماید که با توجه به عملکرد موفق این شرکت در مدیریت صندوق ها و سبدهای اختصاصی، با بهره مندی از دانش و تجربه این مجموعه، گزینه جذابی برای سرمایه گذاری خرد و کلان  می باشد.

سبد گردانی

یکی از انواع خدمات مشاور سرمایه گذاری ترنج، سبدگردانی بطور کاملاً اختصاصی میباشد. ترنج با بهره مندی از زیر‌ساخت حرفه‌ای متناسب با استاندارهای بین‌المللی و شبکه ارتباطی گسترده در بازارهای پولی، خدمات سبدگردانی را بطور کاملا اختصاصی شده بر اساس بازده مورد انتظار و مدیریت ریسک به مشتریان ممتاز خود ارائه می­کند.

 

 

 

 

مشاوره مالی و سرمایه گذاری

ترنج طیف کاملی از خدمات مشاوره مالی و ادغام و تملیک (M&A) را به مشتریان خود ارائه می­کند که در این راستا، تجارب موفقی هم به عنوان مشاور خریدار و هم به عنوان مشاور فروشنده در کارنامه خود دارد.

سرمایه گذاری خصوصی

یکی دیگر از انواع خدمات مشاور سرمایه گذاری ترنج سرمایه گذاری خصوصی میباشد. ترنج با شناسایی فرصتهای سرمایه گذاری در شرکت های فعال در زمینه کالاهای مصرفی و تند مصرف و فراهم آوردن سرمایه و انتقال دانش مدیریتی و اجرایی، زمینه رشد و بهبود سود آوری این شرکت ها را امکان‌ پذیر می‌نماید.