اعضای هیئت مدیره

رضا درخشان فر

عضو هیئت مدیره و مدیرعامل

درخشان فر طی سالهای 88 تا 92 بعنوان مدیر عامل، مدیریت گروه مشاوران سرمایه گذاری ارگ را بر عهده داشته است. وی دارای بیش از 22 سال سابقه فعالیت در صنایع مختلفی همچون نفت و پتروشیمی، نیرو و صنعت مالی بوده، نقش های متنوعی همچون مشاور، مدیر پروژه، مدیر سرمایه گذاری، عضو هیات مدیره و مدیر عامل را بر عهده داشته است.  پیش از پیوستن به ترنج، وی بعنوان مدیر ارشد در شرکت بین المللی لینده (آ.گ) مشغول به خدمت بوده است.

درخشان فر دارای مدرک مهندسی شیمی از دانشگاه صنعتی اصفهان و مدرک MBA با گرایش مدیریت استراتژیک می باشد. وی همچنین به مدت سه سال بعنوان مدرس در مرکز آموزش حسابداران خبره ایران به تدریس مشغول بوده است.

مریم رمضانیان

رئیس هیئت مدیره

مریم رمضانیان دارای بیش از 12 سال سابقه فعالیت در زمینه سرمایه گذاری و مشاوره در نهادهای مالی فعال در بازار سرمایه می باشد. عمده فعالیت رمضانیان در سالهای اخیر در زمینه ادغام و تملک و سرمایه گذاری خصوصی بوده است ، وی در انجام معاملات موفق به عنوان مشاور سرمایه گذاران داخلی و خارجی از شناسایی شرکتهای هدف تا ارزش گذاری، ساختاردهی به معاملات ، مذاکره و عقد قراردادهای فی مابین و همچنین اجرای معاملات و سرمایه گذاری های استراتژیک برای شرکت ترنج مشارکت داشته است. قبل از پیوستن به شرکت ترنج، وی برای بیش از 8 سال در حوزه های سرمایه گذاری و تامین مالی، corporate finance در شرکتهای مشاوره ارگ (ABIC) ، بانک ایران زمین و سرمایه گذاری صنایع ایران فعالیت داشته است.

رمضانیان دارای مدرک کارشناسی حسابداری و کارشناسی ارشد مدیریت مالی از دانشگاه شهید بهشتی می باشد. وی همچنین دارای مدرک مدیریت اجرایی از سازمان مدیریت صنعتی بوده و در دوره های متعدد تخصصی در زمینه های مالی، سرمایه گذاری و مدیریتی شرکت نموده است.

سمت در سایر شرکت‌ها:

مدیر عامل شرکت دانا سپیدار